لیفت صورت چیست
نوشته شده توسط : خانم نویسنده
 
گزینه های جراحی مختلفی برای جوانسازی صورت و رفع چین و چروک های پوست وجود دارد که از جمله آنها می توان به جراحی لیفتینگ اشاره کرد. لیفتینگ صورت را بین 5 تا 10 سال جوان تر نشان می دهد.لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولا در افراد 40 تا 60 ساله انجام می شود که در این روش با از بین بردن چربی های اضافی، سفت شدن عضلات زیرین و کشش پوست صورت و گردن، چین و چروک های پوست کاهش می یابد. لیفت صورت معمولاً همزمان با سایر روش های زیبایی مانند لیفت گردن، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو و لیفت پیشانی انجام می شود.سن متقاضی، نوع پوست او، میزان کشیده شدن پوست و عضلات زیر پوست، همگی در نتیجه عمل موثر هستند.در لیفت صورت، پوست نواحی گیجگاهی، گونه و گردن به سمت بالا و عقب کشیده می شود و عمل جراحی به گونه ای انجام می شود که جای زخم به خوبی پنهان شود.
علاوه بر این، جراح می تواند لایه های عضلانی زیر پوست را نیز به روشی مشابه بکشد. این باعث یک نتیجه طولانی مدت و ایجاد یک شکل طبیعی می شود. همچنین بدون ایجاد سفت و کشیدگی پوست، فرم صورت را بهبود می بخشد.
 
افراد مناسب برای لیفت صورت
 
به طور کلی افراد مناسب برای لیفت صورت کسانی هستند که دارای چین و چروک های زیاد و افتادگی پوست هستند. کاندیدای ایده آل برای لیفت صورت افرادی هستند که دارای پوست افتادگی در گردن و در امتداد خط فک هستند. سلامت عمومی آنها خوب است و انتظارات آنها واقع بینانه است.
عوامل دیگری نیز وجود دارد که به تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی لیفت صورت هستید یا خیر وجود دارد، از جمله:
وضعیت پوست: پوست شما باید کمی انعطاف داشته باشد. لیفت صورت به گونه ای طراحی شده است که پوست صورت را کشیده و افتادگی پوست صورت را بلند کرده و چین و چروک های عمیق را از بین می برد.
ساختار استخوان: ساختار استخوانی زیرین مناسب در صورت شما، پشتیبانی لازم را برای تغییراتی که در طول لیفت صورت رخ می دهد، فراهم می کند.
سلامتی خوب: قبل از عمل جراحی باید در سلامت کامل و عاری از هرگونه بیماری مهم باشید. این عوامل کلیدی برای بهبودی کامل پس از این روش هستند.
 
اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 




:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: